mandag 28. februar 2011

Min skjønne kusiner,Henriette og Esther

Ingenting er som en søndags kveld sammen med gode venner...
Først dro vi på Peppes,å etter "skremte" vi jentene i leiligheten. hihi... 
Meg,Marte og Grea

Gro,Hilde og Carine


2 kommentarer:

  1. Hehehehe, ler meg ihjel av dere! De råeste jentene på farta den søndagskvelden!! Skikkelig koselig (og veeeldig skummelt moahaha)! Gleder meg til flere skremme-besøk :D Men kom inn litt tidligere neste gang ;-) Nydelig blogging btw Rowena! Artig å følge med innspurten på huset!

    SvarSlett
  2. Var en skikkelig trivelig og artig kveld.. hva kan man ikke gjøre på en søndagskveld :P Takknemlig :D

    SvarSlett