mandag 28. februar 2011


Her er litt av kjøkkene.Fikk i med kjøkken øya (for der var det bare rot...=P)
I løpet av uka er vel hele kjøkkene ferdig og ALLE vegger ferdig malt.Trappa skal på plass,
å baderoms møblene er på plass.Så er Halvard G. i full gang med å liste.
Så nå er vi virkelig i innspurten=)


Min flinke mann,som virkelig har stått på=) love you <3


Ganske så hvit og enkelt!!! Akkurat som mor liker det=)





1 kommentar:

  1. Gleder meg, gleder meg, gleder meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =)

    SvarSlett