Her er litt av kjøkkene.Fikk i med kjøkken øya (for der var det bare rot...=P)
I løpet av uka er vel hele kjøkkene ferdig og ALLE vegger ferdig malt.Trappa skal på plass,
å baderoms møblene er på plass.Så er Halvard G. i full gang med å liste.
Så nå er vi virkelig i innspurten=)
Min flinke mann,som virkelig har stått på=) love you <3
Ganske så hvit og enkelt!!! Akkurat som mor liker det=)
Gleder meg, gleder meg, gleder meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =)
SvarSlett