<3 Nydelige Eames <3
Nå blir det nok mye interiør her (kjedelig for dere som ikke bryr dere så mye oppi det...men men...=P) Nå er det ikke lenge igjen,å jeg teller dager! Nå som gamle huset er solgt å,det er deilig. Handle lista begynner å bli llaaannng, over alt jeg "trenger" til nye huset;) Etter at søstra mi (Viola) har snakket om disse lenge,fikk jeg skikkelig øyna opp for de.Skal ikke ha helt like stoler rundt spiseborde,å to av disse hadde passet flott!!! =)

Hei Rowena :)
SvarSlettSå utrolig koselig at du tok turen innom bloggen min og kommenterte! :)
Og ikke minst at jeg fikk oppdage at du også har blogg!
Morsomt å titte litt, så nå har du fått èn fast leser til :)
Håper alt er bra med dere i NordNorge!
Kjempe fint hus dere holder på å bygge, og nydelige barn dere har :)
Klem fra Oslo Vest ;)