Å for noen skjønninger!!! Kan ikke tru at noen av disse gjør rampestreker noen gang!!! hehe.... Elsker å titte innom her!! Takk for vi kan følge med dere på denne måten yoppdateringer!!!!!!! Bare forsett med det flinke jenta vår<3<3 !!
Så koselig side du har, Rowena! Utrolig skjønne barn, de er blitt så store, syntes tiden har gått så fort. Nå har jeg liten tulle selv som stabber rundt på gulvet. Rart som tiden flyr. God helg til dere i Nord! Hilsen Turid Riksfjord Ådalen
Nydelig barn dere har. Og hva er det du har i ovnen som er så spennende?
SvarSlettJa, livet blir ikke bedre enn at man gleder seg i nuet :)
SvarSlettHei Nina. Det er pølser med hjemmelaget pølsebrød.Sykt godt til lunsj en kald vinter dag:)
SvarSlettMeget enkle å lage også,å det går kjapt...
Helt sant Gro!!! =)
Å for noen skjønninger!!! Kan ikke tru at noen av disse gjør rampestreker noen gang!!! hehe.... Elsker å titte innom her!! Takk for vi kan følge med dere på denne måten
SvarSlettyoppdateringer!!!!!!! Bare forsett med det flinke jenta vår<3<3 !!
Tviler ikke Rowena de er jo bare de skjønneste ungene!
SvarSlettSå koselig side du har, Rowena! Utrolig skjønne barn, de er blitt så store, syntes tiden har gått så fort. Nå har jeg liten tulle selv som stabber rundt på gulvet. Rart som tiden flyr. God helg til dere i Nord!
SvarSlettHilsen Turid Riksfjord Ådalen