torsdag 24. februar 2011


En av veggene i stua,malt med sort pepper!!!


Lister har begynt å komme opp...


Trappa har kommet,blir satt opp til helgen;)

Litt bilder fra huset!!!

1 kommentar:

  1. Dette blir kjempe fint!! gleder meg til å besøke dere i det nye huset!

    SvarSlett