mandag 21. februar 2011


Lånte dette bilde av deg Gro-E ;)





Hei!!! Jeg skal legge ut litt bider av huset til de flotte naboene våre (Esther og Øyvind).Sånn at familien i TBG. kan følge litt med hva som skjer.Ikke så veldig bra bilder.Men her ser dere fra 2.etasje. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar