Kjære vakre vene!!!! Jaja noen har det som hobby også vettu. Men du nå trenger du vel ikke kjøpe flere blader. Du kan vel umulig huske det som står i de bladene nederst. Du får begynne for fra igjen. Kalles gjennvinning:) Hilsen NIna
Ja det er nok en STOR hobby for meg Nina,de er som "barna"mine,klarer ikke å kaste de;P Å her ser dere ikke alle enn gang,har en halv eske til....=P Max klar jeg Heidi,planlegger alt;)
haha, ler meg ihjel!
SvarSlettOg gratz med hussalget!!! Gleder meg uendelig mye til innflyttningsfest :)
Kjære vakre vene!!!! Jaja noen har det som hobby også vettu. Men du nå trenger du vel ikke kjøpe flere blader. Du kan vel umulig huske det som står i de bladene nederst. Du får begynne for fra igjen. Kalles gjennvinning:)
SvarSlettHilsen NIna
haha genialt!
SvarSletthaha, konge Rowena! Men du trenger jo litt inspirasjon til du skal fikse huset mitt :D
SvarSlettHahaha, heldigvis ikke det verste problemet en kan ha ;D
SvarSlettJa det er nok en STOR hobby for meg Nina,de er som "barna"mine,klarer ikke å kaste de;P
SvarSlettÅ her ser dere ikke alle enn gang,har en halv eske til....=P Max klar jeg Heidi,planlegger alt;)
Oj
SvarSletthaha, Rowena! ler høyt... du altså ;)
SvarSlett