onsdag 16. februar 2011

8 kommentarer:

  1. haha, ler meg ihjel!
    Og gratz med hussalget!!! Gleder meg uendelig mye til innflyttningsfest :)

    SvarSlett
  2. Kjære vakre vene!!!! Jaja noen har det som hobby også vettu. Men du nå trenger du vel ikke kjøpe flere blader. Du kan vel umulig huske det som står i de bladene nederst. Du får begynne for fra igjen. Kalles gjennvinning:)
    Hilsen NIna

    SvarSlett
  3. haha, konge Rowena! Men du trenger jo litt inspirasjon til du skal fikse huset mitt :D

    SvarSlett
  4. Hahaha, heldigvis ikke det verste problemet en kan ha ;D

    SvarSlett
  5. Ja det er nok en STOR hobby for meg Nina,de er som "barna"mine,klarer ikke å kaste de;P
    Å her ser dere ikke alle enn gang,har en halv eske til....=P Max klar jeg Heidi,planlegger alt;)

    SvarSlett
  6. haha, Rowena! ler høyt... du altså ;)

    SvarSlett