onsdag 5. januar 2011


Tilbygge i stua,det blir helt ferdig ikveld.tak og vegger.



Malins sitt prinsesse rom,lite å søtt!!!

4 kommentarer:

  1. Oi, oi, oi! Her nærmer det seg med store steg.

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se det ferdig :)

    SvarSlett
  3. Se for deg Malin kommer til å storkose seg på sitt eget lille prinsesse rom da ;) ;)

    SvarSlett
  4. Må jo nesten lage prinsesse rom jeg alltid har ønsket meg...hihi....
    Levert ut den drømmen igjenom dattra mi...HAHA =)

    SvarSlett