lørdag 22. januar 2011

2 kommentarer:

  1. Den var sykt fin! Fant ut at det ikke var så dumt å høre på mannen jeg... Gi og ta så blir det bra!!!!hehe (i de fleste tilfellene i allefall;) hihi Gleder meg til å se bilder av huset ditt altså! Det er en del bilder av huset vårt i iec-hus katalogen.. du har sikkert den:) Lykke til i allefall!!! Klem

    SvarSlett
  2. He,he ja må jo høre litt på han vettu.Stakkar har ikke bestemt mye i det huset.Men han sier at han ikke har så mange meniger heller da;) Så flott for meg=) hihi...Har vært å titta på de=) utrolig koselig du har det...mamma som sa det var fra ditt hus. I morgen blir det gulv i huset,så det kommer flere bilder. Koselig at du følger med;)

    SvarSlett