søndag 23. januar 2011

Gulve i huset er FERDIG,utrolig deilig.Nå ser det mere ferdig ut. Tusen hjertelig takk disse gutta som hjalp oss idag=)


1 kommentar:

  1. Så flott gulv da!!!!! Og fantastisk med såå mange gode hjelpere dere har!!De vet nok å finne veien tilbake når dere har flytta inn:=)

    SvarSlett