Hei Rowena. Kom over bloggen din her om dagen. Er kjempe koselig blogg du har her altså. Så gøy at dere er kommet så godt i gang med husbygging. Ser flott ut! Til spørsmålet ditt: JA jeg har en god muffin oppskrift. Brownie muffins og lyse muffins. Vist ikke de er gode så vet ikke jeg.. Du har vel kanskje prøvd deg på en sunnere variant ;) hehe. Kan sende deg de på mail litt senere når jeg får tid:) Ha en god dag. Klem fra Nina (kusine)
Koselig at du titter innom da=) jo nå er vi kommet godt gang med bygginga,flytter nok inn i februar tenker jeg.kjempe gøy er det;) går detbra med dere???
Ja send over oppskriften a,lyst på noen skikkelige digge muffins =)
Skal spørre hun når hun kommer hjem igjen;) nå er hun vel på tur ned til deg? =) må dere kose dere masse;)Kipt at vi ikke kom ned,men hus er nå enda ikke solg.Så det er vel en menig med alt;) gleder meg til å se deg igjen Heidi,ikke lenge igjen nå... snakkes
hei, skulle bare teste kommentaren. gro
SvarSlettHei Rowena. Kom over bloggen din her om dagen. Er kjempe koselig blogg du har her altså. Så gøy at dere er kommet så godt i gang med husbygging. Ser flott ut! Til spørsmålet ditt: JA jeg har en god muffin oppskrift. Brownie muffins og lyse muffins. Vist ikke de er gode så vet ikke jeg.. Du har vel kanskje prøvd deg på en sunnere variant ;) hehe. Kan sende deg de på mail litt senere når jeg får tid:) Ha en god dag. Klem fra Nina (kusine)
SvarSlettHei Nina=)
SvarSlettKoselig at du titter innom da=) jo nå er vi kommet godt gang med bygginga,flytter nok inn i februar tenker jeg.kjempe gøy er det;)
går detbra med dere???
Ja send over oppskriften a,lyst på noen skikkelige digge muffins =)
sees på s.stevne ;)
Hvilken email adresse skal jeg sende den til?
SvarSlettrowena-lovise@hotmail.com
SvarSlettei, du burde ringe mamma, hun har den beste oppskriften på sjokolade muffins!! :)
SvarSlettSkal spørre hun når hun kommer hjem igjen;) nå er hun vel på tur ned til deg? =) må dere kose dere masse;)Kipt at vi ikke kom ned,men hus er nå enda ikke solg.Så det er vel en menig med alt;) gleder meg til å se deg igjen Heidi,ikke lenge igjen nå... snakkes
SvarSlett