tirsdag 11. januar 2011

Stolt mamma=)


Prinsesse Malin Sofie


Våre tre skjønne små


Tobias gutten vår,takk for den gode gutten du er for oss Tobias


Søt lille Sivert gutt


Jentene i huset (sjefene...hihi)


To små øyner som ser opp til Gud,
to små ører som hører hans bud,
to små føtter som vandrer hans vei-
/: Jesus, min frelser,det gir jeg til deg. :/


Et lite hjerte tett inntil minfavn,
en liten tunge som priser ditt navn,
to små hender som virker for deg-
/: Jesus,min Frelser,det gir jeg til deg :/


2 kommentarer:

  1. For noen skatter jeg har til tantebarn, savner dere. <3
    Og ikke minst lillesøstra mi da, all grunn til å være stolt :) :)

    SvarSlett
  2. Å for noen skjønne barnebarn jeg har i nord<3<3
    De er så fotogene disse sjarmtrolla,de er til å spise opp!

    SvarSlett