mandag 3. januar 2011

Litt bilder fra JULA 2010



Våre skjønne små



Koselig at Henritte feira jula sammen med oss=)


Koselig å være hos Svigers i jula. Min svigermor er SSSÅÅÅÅ flink til å lage jul i huset.

Onkel Hennrik og Malin Sofie




Svigers =)


SKÅL


Onkel Eivind og Onkel Hennrik,sammen med Tobias gutt







Takk at vi fikk komme!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar