Litt bilder fra JULA 2010
Våre skjønne små
Koselig at Henritte feira jula sammen med oss=)
Koselig å være hos Svigers i jula. Min svigermor er SSSÅÅÅÅ flink til å lage jul i huset.
Onkel Hennrik og Malin Sofie
Svigers =)
SKÅL
Onkel Eivind og Onkel Hennrik,sammen med Tobias gutt
Takk at vi fikk komme!!!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar