søndag 23. januar 2011

Lovet Mamma og Pappa å legge ut litt bilder av huset (gulve) Så her ser dere=)






Nå har naboen (Esther og Øyvind) også fått huset sitt opp.
Tenk så heldig vi er som får så flotte naboer ;)


Dette blir den lykkelige gata =)

1 kommentar:

  1. Tviler ikke på at det blir den lykkelige gaten gleder meg til å se :)

    SvarSlett