mandag 29. november 2010

1. Advent,tiden går nå for mot jul...Ønsker dere alle en flott uke.
Imorgen kommer kjøkkene,GLEDER meg ;) Blir nok to/tre uker før vi setter det opp,nå er der det å pusse,male og liste igjen ;) Ser slutten nå snart......

1 kommentar:

  1. Artig at dere ser en ende da, gleder meg utrolig mye til å besøke dere når det er ferdig!

    SvarSlett