tirsdag 9. november 2010




Vaskerom/bad er ferdig fliset (nesten)
Takk for flott jobb Evert ;)


Bare take som må plates igjen,så nå blir det sparkel for full rulle.....

2 kommentarer:

  1. Så fint det blir, Rowena:) Følger med deg, vettu....:)

    SvarSlett
  2. Koselig at du følger med;) er innom din å...så vet du det...hihi....Håper alt går bra med deg (dere) =)

    SvarSlett