torsdag 30. desember 2010

Litt nytt fra huset!!!



Hei igjen;)

Lenge siden sist nå,har ikke vært så mye å medele. Vært en litt sille tid på huset,men vi er i full gang igjen.
Idag har Heine og jeg vært oppe på huset å malet og malet....ÅÅÅ det er så gøy=P
Gleda meg lenge til det,for da ser man litt enden på det. Ble ikke så mye bilder fra huset,er liksom ikke så mange synlige forandringer=) 


Tilbygge har fått ett strøk i tak og på vegg!!!


Fint å lyst...som frua liker det =)


Her er kjøkken benken,å så er det en stor øy også...så får nok benke plass =)

1 kommentar: