Hei igjen;)
Lenge siden sist nå,har ikke vært så mye å medele. Vært en litt sille tid på huset,men vi er i full gang igjen.
Idag har Heine og jeg vært oppe på huset å malet og malet....ÅÅÅ det er så gøy=P
Gleda meg lenge til det,for da ser man litt enden på det. Ble ikke så mye bilder fra huset,er liksom ikke så mange synlige forandringer=)
Tilbygge har fått ett strøk i tak og på vegg!!!
Fint å lyst...som frua liker det =)
Her er kjøkken benken,å så er det en stor øy også...så får nok benke plass =)
Nå er vi sykt spente på de neste bilder.!!
SvarSlett