fredag 5. november 2010


Begynner å ta form utenfor huset også.De kommer å graver resten ferdig 15nov.
Her ser dere litt åssen det blir opp mot døra våres! Frua i huset syntes det blir så bra atte ;)


Elsker å stå modell.Dette er vår flinke fliser Evert


Dette er dusj gjørne på vaskeromme/bade vårt!

Her ser du vaskeromme,å alt mulig mannen Albert :)


Bade i andre etasje,ble kjempe bra! Fruen i huset *smiler*


Bade oppe...



Bade oppe!!!



Disse skal i gangen og vaskeromme


Vaskerom!!!


Evert...lolo ;) (intern)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar