Begynner å ta form utenfor huset også.De kommer å graver resten ferdig 15nov.
Her ser dere litt åssen det blir opp mot døra våres! Frua i huset syntes det blir så bra atte ;)
Elsker å stå modell.Dette er vår flinke fliser Evert
Dette er dusj gjørne på vaskeromme/bade vårt!
Her ser du vaskeromme,å alt mulig mannen Albert :)
Bade i andre etasje,ble kjempe bra! Fruen i huset *smiler*
Bade oppe...
Bade oppe!!!
Disse skal i gangen og vaskeromme
Vaskerom!!!
Evert...lolo ;) (intern)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar