Hva er vel bedre men en helg sammen med disse jentene ;) Tusen hjertelig takk for helge jenter, å kom igjen!!!
Nye medlemme i familen her.Velkommen til nord Henriette=)
Marte mor;)
Jentene Stene =)
Tror denne gutten syntes det var mye jenter her i helg,men han overlevde fint ;)
En konge helg,er vel ikke helt perfekt om man ikke har noe å kose seg med;)
Klarte ikke å vente,er jo jul om 1mnd. =) lolo....
Greta =)
lolo! Koselig innlegg :)
SvarSlett