torsdag 4. november 2010

Hva er vel bedre men en helg sammen med disse jentene ;) Tusen hjertelig takk for helge jenter, å kom igjen!!!

Nye medlemme i familen her.Velkommen til nord Henriette=)

Marte mor;)

Jentene Stene =)

Tror denne gutten syntes det var mye jenter her i helg,men han overlevde fint ;)

¨
En konge helg,er vel ikke helt perfekt om man ikke har noe å kose seg med;)


Klarte ikke å vente,er jo jul om 1mnd. =) lolo....

Greta =)

1 kommentar: