Den er utrolig skjønn,å veldig hyper =) Får håpe vi har den litt lengre enn den forje;) men både Heine og Sivert ser ut til å ikke tåle katt ;( så vi får se åssen det går =) hihi...typisk,ikke sant... Hjertelig velkommen på besøk,er litt mye jobb på huset fortiden,men skal straks få til en kveld =)
tnåååå...han var jo nusselig!! må komme på besøk snart ;)
SvarSlettog til gros store fortvilelse... Hva skjer med katter? Den er søt å se på, men lister seg innpå en og skremmer oss.
SvarSlettSatser på at det er en snill en! Skikkelig søt jo, fikk aldri sett den forrige deres faktisk, men gleder meg til å se skjønne Rambo, haha
SvarSlettÅååå, så nydelig liten krabat! Jeg må komme å hilse på han! :)
SvarSlettDen er utrolig skjønn,å veldig hyper =) Får håpe vi har den litt lengre enn den forje;) men både Heine og Sivert ser ut til å ikke tåle katt ;( så vi får se åssen det går =) hihi...typisk,ikke sant...
SvarSlettHjertelig velkommen på besøk,er litt mye jobb på huset fortiden,men skal straks få til en kveld =)
Se på den da!! :D kjempesøt!
SvarSlett