mandag 8. november 2010







Etter å ha prøvd å overtale mannen i huset om å få katt i nesten ett år,lykkes vi endelig!!! Til barn og mors store glede....

Vår nye familie medlem Rambo ;)


6 kommentarer:

  1. tnåååå...han var jo nusselig!! må komme på besøk snart ;)

    SvarSlett
  2. og til gros store fortvilelse... Hva skjer med katter? Den er søt å se på, men lister seg innpå en og skremmer oss.

    SvarSlett
  3. Satser på at det er en snill en! Skikkelig søt jo, fikk aldri sett den forrige deres faktisk, men gleder meg til å se skjønne Rambo, haha

    SvarSlett
  4. Åååå, så nydelig liten krabat! Jeg må komme å hilse på han! :)

    SvarSlett
  5. Den er utrolig skjønn,å veldig hyper =) Får håpe vi har den litt lengre enn den forje;) men både Heine og Sivert ser ut til å ikke tåle katt ;( så vi får se åssen det går =) hihi...typisk,ikke sant...
    Hjertelig velkommen på besøk,er litt mye jobb på huset fortiden,men skal straks få til en kveld =)

    SvarSlett