Guttas rom!!!
Sparkle,pusse,male,gulv,lister....
FERDIG!!!!
Malin sitt rom!!!
Verdens flotteste mann<3
En av mine samboere ;)
lolo...
Stua!!!
Så har vi Håvard,vår snille hjelper;)
DIKT:
Her vil jeg bygge og bo,
min neste hjem blir på den nye jord;)
av: Håvard G.
(hihi....intern)
Henriette,sparkel mesteren vår ;)
Har vært på huset idag,å gutta/Henriette har fått gjort masse masse.Er også i full gang med kjelleren også...Blir veldig bra=)
Folk spør nå av og til,om vi rekker å komme inn til jul....svaret har vært at vi har håpet på det.Men vi har bestemt oss for å vente! ALT skal være ferdig i 1 og 2 etasje.
Å siden vi ikke har solgt huse enda,så kommer vi til å drøye det til over jul.Kanskje vi får unna litt i kjelleren også;)Vi har jo ikke noe stresse for,så hvorfor stresse??? ;)
-Natta-
Så bra det blir Rowena!!! :)
SvarSlettBtw: jeg har ikke sett Henriette med pannelugg enda, si til henne at det var kjempefint!! haha :D
SvarSlettFlinke dere er!
SvarSlettChristina