tirsdag 16. november 2010

Guttas rom!!!
Sparkle,pusse,male,gulv,lister....
FERDIG!!!!

Malin sitt rom!!!


Verdens flotteste mann<3


En av mine samboere ;)
lolo...

Stua!!!



Så har vi Håvard,vår snille hjelper;)

DIKT:

Her vil jeg bygge og bo,
min neste hjem blir på den nye jord;)

       av: Håvard G.

(hihi....intern)

Henriette,sparkel mesteren vår ;)


Har vært på huset idag,å gutta/Henriette har fått gjort masse masse.Er også i full gang med kjelleren også...Blir veldig bra=)

Folk spør nå av og til,om vi rekker å komme inn til jul....svaret har vært at vi har håpet på det.Men vi har bestemt oss for å vente! ALT skal være ferdig i 1 og 2 etasje.
Å siden vi ikke har solgt huse enda,så kommer vi til å drøye det til over jul.Kanskje vi får unna litt i kjelleren også;)Vi har jo ikke noe stresse for,så hvorfor stresse??? ;)

-Natta-

3 kommentarer:

  1. Btw: jeg har ikke sett Henriette med pannelugg enda, si til henne at det var kjempefint!! haha :D

    SvarSlett
  2. Flinke dere er!
    Christina

    SvarSlett