torsdag 7. oktober 2010

Høst ute,kos inne =)






Mens det var skikkelig høst storm ute,å regne øste ned.Var det godt og varmt inne.Lagde først bolle,å etterpå måtte vi pynte de.  (mere glasur inn i munn enn på bolla da) hihi... Men koselig var det for både store og små =)

2 kommentarer:

  1. Så koselig, Rowena :) Du er vel ei god mor du;)

    Kommer gjerne innom til boller og kaffe om 2 uker :)

    SvarSlett
  2. JJAAAAA gjør det a,hadde vært super koselig =)

    Håpet på et besøk av deg når du kom..hihi...

    SvarSlett