onsdag 27. oktober 2010

Litt hverdags livet her i nr.32

Tobias gutten våres!!!


Baker bursdags kake til Heine,fikk ikke tatt bilde av resultate






Ole-Heine 25år
Kom noen innom på kake&cafe.Fikke ikke tatt bilde av alle,svigers var her også =)Takk for besøke,Å KOM GJERNE IGJEN!!!!

Jostein og Hanna (å lillevenn i magen) =)

Morten M.

Hennrik S.

Å bursdags "barne"  =)

2 kommentarer: