Litt hverdags livet her i nr.32
Tobias gutten våres!!!
Baker bursdags kake til Heine,fikk ikke tatt bilde av resultate
Ole-Heine 25år
Kom noen innom på kake&cafe.Fikke ikke tatt bilde av alle,svigers var her også =)Takk for besøke,Å KOM GJERNE IGJEN!!!!
Jostein og Hanna (å lillevenn i magen) =)
Morten M.
Hennrik S.
Å bursdags "barne" =)
Skjønneste barna! Gleder meg til helga! :D
SvarSlettGleder meg masse masse jeg å;)
SvarSlett