Romme til guttene (så litt lite ut her)
Romme til Malin,taket er plata.Veggene har vi begynt på.
Bade,her har heine begynt å legge plater og støype gulv.
Romme til Heine og meg!!!
Gutta boys,jobber å står på!
Taket i tilbygge i stua er plata.
Flinke hjelperen Håvard G. Tusen takk for all hjelp du gir oss!!!
Wow så bra det blir, går virkelig fremover jo :) :) :) Nydelig at du oppdaterer litt, det liker jeg svææært godt :) masse klemmer deg deg og småtrolla
SvarSlettKoselig å se hvor langt dere har kommet! :D
SvarSlettSeriøst Rowena, gleder meg til å komme på besøk i den kåken!!! :D
SvarSlettJa det er blitt veldig bra,de har stått på noe sykt de to siste ukene =) skal prøve å komme meg opp ditt i kveld for å ta noen flere bilder;)
SvarSlettGleder meg jeg å Gro =)=)=)