tirsdag 19. oktober 2010

Romme til guttene (så litt lite ut her)

Romme til Malin,taket er plata.Veggene har vi begynt på.

Bade,her har heine begynt å legge plater og støype gulv.

Romme til Heine og meg!!!

Gutta boys,jobber å står på!

Taket i tilbygge i stua er plata.

Flinke hjelperen Håvard G. Tusen takk for all hjelp du gir oss!!!

4 kommentarer:

  1. Wow så bra det blir, går virkelig fremover jo :) :) :) Nydelig at du oppdaterer litt, det liker jeg svææært godt :) masse klemmer deg deg og småtrolla

    SvarSlett
  2. Koselig å se hvor langt dere har kommet! :D

    SvarSlett
  3. Seriøst Rowena, gleder meg til å komme på besøk i den kåken!!! :D

    SvarSlett
  4. Ja det er blitt veldig bra,de har stått på noe sykt de to siste ukene =) skal prøve å komme meg opp ditt i kveld for å ta noen flere bilder;)

    Gleder meg jeg å Gro =)=)=)

    SvarSlett