Klar for jul? Det er jeg.....Lenge siden sist nå. Etter to uker i TBG er vi tilbake for fult.
Ting skjer i huset,men har ikke vært der på en stund...Skal få tatt noen bilder når kamera er på plass i huset igjen (Helena har lånt det) Ellers ønsker jeg alle en flott dag videre <3




Hei du:)
SvarSlettTitter innom innimellom, konge å følge på med på fremgangen! Dette blir jo drømmehuset, gleder meg allerede til å komme på besøk (til jul?!)
Ekstra trivlig når du putter ut noen biler av kjente fjes også, hehe!
Liten hilsen fra Ida
Ikke litt tidlig med Jul kanskje Rowena, haha?! Vi er fortsatt i september liksom :P Neida, blir i hvertfall koselig når Jula kommer, gleder meg til br.stevnet!!
SvarSlettALDRI tidlig med jul Greta ;) (hvertfall ikke for meg)
SvarSlettJo Ida jeg skulle ha vært mye flinkere til det,men er liksom bare en sånn bygge blogg.spesielt tenkt Mamma og co =)
Men kan jo lage litt privat også da....ett problem,er veldig flink til å glemme denne blogge.Så vet ikke hvor mye som kommer til å bli blogget om =)
Men skal prøve å bli flink..hihi...
Rowena