tirsdag 19. oktober 2010





Litt jule pynt har blitt kjøpt...men må nok vente en stund til med å pynte ;)

2 kommentarer:

  1. Jul God ja, den var ny ;)
    Bombe at du begynner jula i oktober ;) hehe

    SvarSlett
  2. HAHA det så jeg ikke før du sa det =)=)=) hihi...digger jul!!!!!

    SvarSlett