torsdag 14. oktober 2010










Litt bilder fra huset vårt som foto mannen tok ;) Blir litt rart å flytte her ifra,men vi kommer til noe bedre da!!!!

Ser nå hvor kjedelig "stil" jeg har....

2 kommentarer:

  1. Kult at du klarte å lage tobias sitt rom om til et "voksen-rom" ;)

    SvarSlett
  2. hehe,barnerom er jo ikke akkurat det flotteste.Hvertfall ikke når jeg ikke har ordnet de skikkelig ;)

    SvarSlett