Litt mye rot her,men skal en tur opp ikveld å rydde skikkelig!
Her ser dere dragen mellom stua og tilbygge har kommet opp.Nå fikk
vi følelsen hvor stort det blir=)
En liten pippip som var stengt inne i huset,stakkar ;(
Vårt soverom!!!
Bade oppe,det blir plata ikveld tror jeg ;)
Tilbygge =)
Blir sykt bra, med plass til en stor sofa!!!
Skal prøve å ta litt flere bilder ikveld=)
Konge at du oppdaterer Rowena ;) hvis du lager passord må du innvitere meg... :D Så utrolig mye som har skjedd i huset siden jeg dro. Gleder meg VELDIG til å komme på besøk i mars/april!
SvarSlettKlem fra Brasil
Artig Rowena! Ser tydelig framgang for hver gang du oppdatere. Ikke lenge igjen nå. :)
SvarSlettDet skjer mye fortiden her.å det er veldig gøy,men skal bli godt å komme oss inn i hus.MÅLET er 17des. ;)
SvarSlettTror jeg ikke får passord enda,blir så stress:) ser frem til du kommer Heidi ;)