onsdag 27. oktober 2010

Litt mye rot her,men skal en tur opp ikveld å rydde skikkelig!
Her ser dere dragen mellom stua og tilbygge har kommet opp.Nå fikk
vi følelsen hvor stort det blir=)


En liten pippip som var stengt inne i huset,stakkar ;(

Vårt soverom!!!

Bade oppe,det blir plata ikveld tror jeg ;)

Tilbygge =)
Blir sykt bra, med plass til en stor sofa!!!



Skal prøve å ta litt flere bilder ikveld=)

3 kommentarer:

  1. Konge at du oppdaterer Rowena ;) hvis du lager passord må du innvitere meg... :D Så utrolig mye som har skjedd i huset siden jeg dro. Gleder meg VELDIG til å komme på besøk i mars/april!

    Klem fra Brasil

    SvarSlett
  2. Artig Rowena! Ser tydelig framgang for hver gang du oppdatere. Ikke lenge igjen nå. :)

    SvarSlett
  3. Det skjer mye fortiden her.å det er veldig gøy,men skal bli godt å komme oss inn i hus.MÅLET er 17des. ;)

    Tror jeg ikke får passord enda,blir så stress:) ser frem til du kommer Heidi ;)

    SvarSlett