Bruktbutikker er helt TOPP (om man finner noe da) Vase og te kanne ble med hjem igår.50kr til sammen er jo ingenting!!! LIKER:)
Blir nok brukt til varm kakao...Mmmmm...
Gubben ønsker litt mere en svart/hvit/gråt i stua,å ja jeg prøver.....men ikke lett det der,farger er nok ikke min stærke side=P
Syke barn fortiden :(
Stakkar lillemor,sov og sov hele dagen....men nå er hun på beina igjen ;)
TØFFEN!!!!
-Rowena-
Savner dere <3 <3 <3
SvarSlettklem fra juli