torsdag 31. januar 2013

Bruktbutikker er helt TOPP (om man finner noe da) Vase og te kanne ble med hjem igår.50kr til sammen er jo ingenting!!! LIKER:)
 

 
Blir nok brukt til varm kakao...Mmmmm...


 Gubben ønsker litt mere en svart/hvit/gråt i stua,å ja jeg prøver.....men ikke lett det der,farger er nok ikke min stærke side=P
 
Syke barn fortiden :(
Stakkar lillemor,sov og sov hele dagen....men nå er hun på beina igjen ;)


 
TØFFEN!!!! 
 
 
 
 
-Rowena-

1 kommentar: