onsdag 2. januar 2013

 
Godt,men litt tomt...
 
Når jula er UTE av huset....å våren skal bare komme(men først noen meter med snø,for snø har vi nesten ikke hatt enda) Nå nærmer det seg snart en liten forandring her hjemme,maling må kjøpes først.....Å kanskje vente på litt lysere dager,bedre å male da:)
 
 
 
 
-Rowena-
 

2 kommentarer:

  1. Vekk med det hvite?? ..

    Et spørsmål til interiøreksperten: Har et bord på rommet som jeg trenger litt tips til om hva jeg skal gjøre med det?.. sender seg et bilde på whatsapp :)


    SvarSlett
  2. tja kanskje hvit,har ikke bestemt meg helt enda =)

    Bare å sende,skal hjelpe deg så godt jeg kan ;)

    SvarSlett