Joda jeg finner ut av det etterhvert....Når man har så SYKT lyst på noe søtt ved siden av kaffen. Å skapa er tomme å man har godis stopp,tar man bare en god skje (eller flere) med Oboy!!!!
Eggesalat er det nye til frokost=) Ønsker du oppskrift,jeg slenger den ut jeg!
til 1 skive ca.
1 hardkokt egg
1 1/2 ss. majones
1 ss rømme
Litt sitronpepper,salt
og purreløk hvis du ønsker litt ekstra smak!!!DIGGGGG!!!
Noen sier JIPPI andre sier OFF....hva skjer nå som sola kommer tilbake,
joda MOR må vaske vinduene.Hva liker ikke MOR å gjøre,å vaske vinduer.Er jo ikke akkurat få av de heller da, i disse husa...
haha.....
-Rowena-
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar