Ja,ja så var vi LANGT uti januar alt,å jeg som skulle bli så flink til å blogge dette nye åre....Fikk jo den knall starten.... NOT!!! =)
Hihi dagene går nå fort her i Laskenveien...Lillegutt er 1/2år snart,å vi går lyse tider imøte....MASSE snø er på plass,å SOLA har kommet tilbake!!!
MANGE kaffe kopper har jeg rekke også dette nye åre!!!
Å kanskje DU kommer å ta en kopp med meg??? =)
Skatten til mamma <3
Tenk at jeg får lov til å være sammen med disse to gutta HVER dag<3<3<3
-Rowena-
Jeg kommer på wn kaffekopp sammen med deg en dag :-)
SvarSlett