søndag 3. februar 2013


 
Lille klumpen har blitt 1/2 år alt.Tiden går for fort!!!

 
Storesøster med stor S =)


Ha en nydelig søndags folkens!!!
 
 
-Rowena-

4 kommentarer:

  1. du har blitt skikkelig flink til å blogge, Rowena!! Digger å se bilder av den nydelige familien din!

    SvarSlett
  2. Koselig, koselig, koselig =)

    SvarSlett
  3. Så koosss...flink du er Rowena. glad i dere. klem fra juli

    SvarSlett