tirsdag 18. oktober 2011


Koselig lunsj besøk,av skjønne unger =)





Flotte Hanna,med Henriethe mor!!!


Takk for besøke,velkommen STRAKS igjen =)




Mine tre skjønne små!!!



Besøk av naboene borti gata.Takk for en koselig besøk=) Å alt dere tok med....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar