lørdag 15. oktober 2011

Har så lyst på disse vakkre greinene,men HVOR finner jeg de.Jo i skogen ville vel du sakt,men HVOR i skogen.Å når kommer jeg meg ditt, ALDRI...Der for kjære venn,100kr til de som kommer først til meg med masse masse sånne greiner  =P


loll....

2 kommentarer: