tirsdag 18. oktober 2011




FØR!!!
Litt kalt og hvitt...



ETTER!

Litt svart maling,så ble kroken mye lunere;)

3 kommentarer:

  1. Så fint det ble! Perfekt for mørke høstkvelder :)

    SvarSlett
  2. Utrolig fint dere har fått det:) ME LIKE!!!!!

    SvarSlett