torsdag 27. oktober 2011

En litt anderledes formiddags besøk!!!


Idag var det halloween!!! Ikke stor som skal til for at det blir en litt ekstra dag på de små ungene som er i "barnehage" hjemme hos mamman sin!!!







Mathias og Tobias


Skjønneste Sivert gutt


Til å med lille Henriethe kom ikke unna mors malings kost;)


Takk for idag!!!

4 kommentarer:

  1. Såkult! Verdens søteste skumlinger. Haha, tenker ungene hadde gledet seg lenge til den dagen :)

    SvarSlett
  2. Har ikke fått med meg før nå at du har fått ny blogg. Trodde du hadde sluttet jeg. Dette var en god ide;) Så ut som barna hadde det gøy:)

    SvarSlett