Idag var det halloween!!! Ikke stor som skal til for at det blir en litt ekstra dag på de små ungene som er i "barnehage" hjemme hos mamman sin!!!
Mathias og Tobias
Skjønneste Sivert gutt
Til å med lille Henriethe kom ikke unna mors malings kost;)
Takk for idag!!!
Søtinger :)
SvarSlettSåkult! Verdens søteste skumlinger. Haha, tenker ungene hadde gledet seg lenge til den dagen :)
SvarSlettstakkars barn! neida ;)
SvarSlettHar ikke fått med meg før nå at du har fått ny blogg. Trodde du hadde sluttet jeg. Dette var en god ide;) Så ut som barna hadde det gøy:)
SvarSlett