Kristin og Janne kom helt fra Tønsberg får å bli med på årets helg=)
Marte,Kaja og Greta var selvfølgelig også her her.Å være sammen med disse 5 skjønne "damene" en hel helg,kunne jo ikke annent å bli KONGE!!!
Fru Vedvik
(ekstra stas at du også tok turen)
Henriette var her på lørdags kveld,å hun sto for matlaging;)
Marte;Kaja og Greta tok seg av desseren,å det var helt nydelig!!!
Tja hva skal man si. Musikk = dans =)
Må også si takk til alle Molde jentene som var innom her i helgen,koselig å hilse på dere=)
Lånte dette bilde av deg Gro-E=)
Takk for en utrolig koselig helg jenter,å takk for alt dere gjore for barna her!!!
Kan ikke si noe annent, at jeg er TAKKNEMLIG <3
Forresten,takk for alle penger som lå igjen i både kriker og kroker å i skoen =P Dere er gale!!!!
Til slutt måtte jeg bare ha med 1 av alle de 20 bildene på kamera av noen HYPRE jenter en sein lørdags kveld!!!
Så utrolig koselig innlegg Rowena. Nydelig å følge med på Harstad/Tønsberg jentene i farta:D Du har bare fått det helt nydelig i det huset ditt, flink asså! Gleder meg til å komme på besøk igjen i jula:):)
SvarSlettSå utrolig flink du er til å velsigne, rowena. Du er mitt stor forbilde!!!! ;) hilsen Elin-H.
SvarSlettKongle helg ja!!! Må flire av det siste bildet, hahaha. Takknemlig jeg også for helgen og alt du gjorde OG for deg :)!
SvarSlettJeg vil ha REPRISE!! hehe, jeg kommer igjen :) Da skal jeg hente meg ett nytt lass med kongler!
SvarSlettKristin
Å, det så koselig ut!
SvarSlettSykte fint hus du har! og det bordet var jo bare helt nydelig dekka ;-)