mandag 24. oktober 2011

Årets helg!!!!


Kristin og Janne kom helt fra Tønsberg får å bli med på årets helg=)
Marte,Kaja og Greta var selvfølgelig også her her.Å være sammen med disse 5 skjønne "damene" en hel helg,kunne jo ikke annent å bli KONGE!!!


Fru Vedvik
(ekstra stas at du også tok turen)


Henriette var her på lørdags kveld,å hun sto for matlaging;)
Marte;Kaja og Greta tok seg av desseren,å det var helt nydelig!!!



Tja hva skal man si. Musikk = dans  =)













Må også si takk til alle Molde jentene som var innom her i helgen,koselig å hilse på dere=)

Lånte dette bilde av deg Gro-E=)

Takk for en utrolig koselig helg jenter,å takk for alt dere gjore for barna her!!!
Kan ikke si noe annent, at jeg er TAKKNEMLIG  <3

Forresten,takk for alle penger som lå igjen i både kriker og kroker å i skoen =P Dere er gale!!!!



Til slutt måtte jeg bare ha med 1 av alle de 20 bildene på kamera av noen HYPRE jenter en sein lørdags kveld!!!

5 kommentarer:

  1. Så utrolig koselig innlegg Rowena. Nydelig å følge med på Harstad/Tønsberg jentene i farta:D Du har bare fått det helt nydelig i det huset ditt, flink asså! Gleder meg til å komme på besøk igjen i jula:):)

    SvarSlett
  2. Så utrolig flink du er til å velsigne, rowena. Du er mitt stor forbilde!!!! ;) hilsen Elin-H.

    SvarSlett
  3. Kongle helg ja!!! Må flire av det siste bildet, hahaha. Takknemlig jeg også for helgen og alt du gjorde OG for deg :)!

    SvarSlett
  4. Jeg vil ha REPRISE!! hehe, jeg kommer igjen :) Da skal jeg hente meg ett nytt lass med kongler!

    Kristin

    SvarSlett
  5. Å, det så koselig ut!
    Sykte fint hus du har! og det bordet var jo bare helt nydelig dekka ;-)

    SvarSlett