Ny tradesjon....HAVETS AFTEN....Før sommeren samlet vi noen jenter på havets aften,å det var utrolig dig! Neste år er det Heidis sin tur til å ha det...gleder meg alt;)
Gubben som satt å så på TV oppe,måte jo selvfølgelig få litt sær behandling;)
Carine digger dette =)
(å vi digger deg)
Takk for en nydelig kveld jenter!!!
En av mine topp ti matopplevelser i livet :D Nyyyydelig kveld i nydelig selskap! Gleder meg skikkelig til neste gang ;)
SvarSlett