torsdag 15. september 2011


Ny tradesjon....HAVETS AFTEN....Før sommeren samlet vi noen jenter på havets aften,å det var utrolig dig! Neste år er det Heidis sin tur til å ha det...gleder meg alt;)


Gubben som satt å så på TV oppe,måte jo selvfølgelig få litt sær behandling;)


Carine digger dette  =) 
  (å vi digger deg)




Takk for en nydelig kveld jenter!!!



1 kommentar:

  1. En av mine topp ti matopplevelser i livet :D Nyyyydelig kveld i nydelig selskap! Gleder meg skikkelig til neste gang ;)

    SvarSlett