onsdag 28. september 2011


Bilde tatt av hjemitiden.no

Denne vakkere hylla,ligger HØYT på min ønskeliste.
Tviler på at den blir oppfylt (ikke laveste pris) Men som
jeg ofte sier,det er lov til å drømme =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar