torsdag 15. september 2011


Litt sommer dryss,nå i høst mørke;)



Helt konge  <3


Båt tur med små og store;)



Kaptein...





Fjelltur med fam. Gjøsund





Takk for sommmeren 2011





Max klar for høst/vinter nå=)

2 kommentarer:

  1. Konge oppdateringer nedover her! Høst, en vakker årstid <3 Gleder meg til oktober nå!!

    SvarSlett
  2. Lite visste jeg at du hadde begynt å blogge igjen... Men helt konge! :)

    SvarSlett