fredag 30. september 2011

Hmmmm....







Koselig besøk av de "voksene" damene;)

VELKOMMEN IGJEN!!!

4 kommentarer:

  1. Hahahaha! Ler meg ihjel! Artige bilder :D Konge å være hos deg Rowena! (igjen) Du er gull!

    SvarSlett
  2. er det mulig.. rare folk er vi! Det var en trivelig kveld! Gleder meg til gjentagelse :)

    SvarSlett