mandag 16. august 2010


Mobil bilder

Her har vi kommet litt lengre på veien.Nå begynner vi på veggene inne,og da blir det mere og mere å vise dere etter hvert inne i huset=) vært mye fra utsiden,så dere er nok litt lei av det hvite huset!!!!  Ha en flott dag




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar