søndag 8. august 2010



Min første brylupskake....var ikke bare bare å jobbe under press ;)  men,men sånn ble den!!!

1 kommentar:

  1. UTRooooolig fin kake rowena, knall bra ble det. smakte sikkert godt også ;)

    SvarSlett