Har jobbet litt de siste dagene,så har ikke rekket å ta noe bilde av huset enda.Men nå er take ferdig og huset er malt.Så kommer det kjekke broren min å pusser muren til neste helg;) TUSEN TAKK EVERT!!!
Litt barnerom igjen....En drøm for alle små jenter (å mor,som alltid har ønsket seg rosa,men ikke fikk) hihi...


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar