søndag 8. august 2010


Idag har vi vært på huset.Ungene stor koste seg veldig=)
Nå har vi malt neste hele huset,å folka fra IEC er straks ferdig...


Måtte jo ha med noen bilder fra små trolla våre =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar