søndag 27. juni 2010

Her ser dere at vi har fått på taket...Her ser dere også høyden som blir i tilbygge i stua 4 m ca. Så her blir det stor  romfølelse. Litt fra 2etasje også  ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar