tirsdag 15. juni 2010

Til kjøkkene

Ett helt hvitt bor fra IKEA med to....



....sånne stoler (litt mere blanke).....og....

...to sorte krakker,som også er fra IKEA....




Å to sånne over borde (sorry litt dårlig bilde)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar