tirsdag 15. juni 2010

Her er utsikten fra gjesteromme!!!


Vi  har kommet lengre,men hadde ikke noe bilder av det.Men skal
opp til tomta imorgen å ta nye bilder...Huset kommer til fredagen,så her går det fort framover ;)
Det liker mor i huset vettu!!!

                       Rowena

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar