Her er utsikten fra gjesteromme!!!
Vi har kommet lengre,men hadde ikke noe bilder av det.Men skal
opp til tomta imorgen å ta nye bilder...Huset kommer til fredagen,så her går det fort framover ;)
Det liker mor i huset vettu!!!
Rowena
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar