lørdag 19. juni 2010


Første etasje har kommet opp,å gulve på andre etasje skal opp i dag.
Så kommer andre etasje til mandagen =)





Slik ser klednigen ut....


Utsikten fra kjøkkene mitt,skal ikke klage på den =) hihi....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar